EHHH OKEJ?

Alltså ärligt talat! Vet inte om ni redan har läst på nätet om Ralph Laurens retuch-skandal?!
Det är ju helt sinnesjukt! Inte konstigt att unga tjejer får ätstörningar om detta ska vara  vårt ideal? Jag förstår inte rikigt hur man tänker när man retucherar en bild suhär. Kolla bara in hennes midea.. Den är som min hanled i princip. Fan vad jag blir arg på sånt här!
Tycker att det är lika dant med vissa klädstorlekar, speciellt byxor när de gör dom så otroligt små i storlekarna. Varför göra en byxa som är ca två storlekar mindre än en normal? Jag förstår inte riktigt vad poängen är.. Det är ju meningen att svenska folket som ska handla och inga super modeller eller??
Jag har sett många tjejer som skiter i och köpa byxor när de märker att de inte kommer i sin vanliga storlek. Jag har gång på gång sagt att de är små i storlekarna men det verkar inte komma in i deras huvud. Självklart ska inte siffran på bxorna spela någon roll så länge de sitter bra men jag VET att man innerst inne bryr sig. Och visst är det roligare att köpa byxor i den storlek man igentligen har istället för två storlekar större? 

Vad tycker ni? Är det inte sjukt? Kolla bara på bilden för i helvete, den är ju as ful!!! Jag ser hellre ut som jag gör än att se ut som henne!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

SÅåååå SJUKT! USch...

2009-10-22 @ 11:00:30
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser ju för fan inte klokt ut någonstans!!! Man kan ju tro att dom skämtar??

2009-10-22 @ 11:17:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men guuud, börjar typ skratta för det ser så sjukt ut! inte snyggt någon stans! o vad har dom gjort med hennes överkropp? den ser ju ut att va 2 m lång typ..

2009-10-22 @ 16:18:15
Postat av: Emelie

Jaa, förstår inte vad de tänkte på riktigt när de gjorde den :S

2009-10-22 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0