CHEAP MONDAY BABY

Som jag skrev i tidigare inlägg så har vi fått in en söt Cheap Monday klänning, kanske inte mitt stuk på just denna klänning men den har vart populär hos andra tjejer. Väskan däremot gillar jag skarpt!
Klänningen kostar 599:- och väskan 399:-. Anledningen till att klänningen är lite dyrare även om den är från Cheap Monday är att den är från "kostym" kollektionen.





Nu blir det Bonde söker fru. Jag är största torsken på sådana program :P Kalla mig nörd men det är ju underhållning!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

hehe jaa men de blev så bra :D!

2009-10-28 @ 20:59:40
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Klänningen såg riktigt fin ut :)

Är du på D&Company? Jag gick en visning för er förra året.. :D



Håller med, "realityshows" där tanken bakom är att kärlek ska uppstå är rätt underhållande :p

Har du sett Mammas pojkar? Det är typ så patetiskt att man bara måste titta på det! :D

2009-10-29 @ 14:41:37
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0