SAKER OCH TING BÖRJAR SAKTA MEN SÄKERT KLARNA

Hej bloggen!

Jag har faktist mått ganska dåligt den senaste tiden pga vissa saker. Men nu känner jag faktist att saker och ting börjar klarna upp. Inte allting och det är långt kvar men jag känner ändå att jag kan se ljuset i tunneln.
Mer kan jag inte säga nu :) Ni får ju självklart veta när det väl kommer till skott/om det kommer till skott. Det vet jag ju inte.
Nu låter det som värsta grejjen fast det är det inte. Bara lite förendringar i mitt liv :)


Nu ska jag duscha, orkar dock inte tvätta håret så det får vara uppsatt i en knut idag på jobbet. Men det går det med!
Kanske slänger in en bild på min outfit innan jag åker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev man nyfiken.. jag som läst din blogg länge kan kanske tro att det är en egen lägenhet på G eller nytt jobb ? =)

2009-11-17 @ 11:11:10
Postat av: Emelie

Jadu, det återstår att se ;)

2009-11-17 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0