NYTT I MIN GARDEROB



En fuskpäls halsduk från Monki. Kostade 180:- vilket jag tycker är väldigt överkommligt! Nu måste jag dock bara hitta den perfekta svarta rocken som jag kan ha pälsen till. Det går nämligen absolut INTE till min dun jacka. Ett big no no! Ångrar ju som fan att jag inte köpte Mini For Many Market jackan som vi hade på jobbet. Men jag funderar på denna från Monki.. Vad tycker ni?? Eller någon av er som sett någon snyggare uppe i Stockholm?




Ni får ursäkta den dåliga bilden på mig. Tog den nyss när jag gick upp ur sängen iklädd i mogonrocken :P
Bättre bild kommer självklart sen när jag köpt en jacka!! Det kommer bli GRYMT! Nu ska jag ut till stallet och träna dressyr för Karina. Hej dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0