NEW MOON

Nu sitter jag här helt ny ducshad, så skönt. Jag hade inte tvättat håret på 4 dagar (rekord)! Jag försöker ju vänja av mitt hår vid att inte tvätta det så mycket eftersom det börjar bli ganska långt nu så måste jag vara noga med det.
Ska titta på reprisen av Robinson och efter det ska jag sminka mig för att dra in till stan. Alla tjejer ska fika och sedan ska vi gå och titta på New Moon. För det är väl så den heter? :P
Ska jag vara ärlig så är inte jag något större fan av de filmerna men ibland får man offra sig :D

Föressten ville visa er mitt nya armband som kommer från C Collection. Enkelt läder snurrat flera gånger och fästs med magnet. Snyggt va?


Kommentarer
Postat av: johanna Djerf

BRA ATT DU SKA MED PÅ BIO!! :D

2009-11-29 @ 16:51:13
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: korven

lr va den heter?!? New moon/twilight filmerna är det bästa som har hänt film världen ahhaa

2009-11-29 @ 17:26:38
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: Emelie

Johanna ska du oxå med menar du?! KUL =)



Föressten korven jag tycker mer om beck filmerna hehe

2009-11-29 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0