LINDEX EN BRA BUDGET BUTIK!

Helt ärligt att de har talat, jag har aldrig vart något större fan av Lindex. Har alltid tyckt att det vart "kläder för mamma" . Men de har fanimej shapat upp sig enormt mycket!! Riktigt roligt eftersom de har väldigt bra priser! Det som är roligt när man handlar där är att det inte är så "många" andra som har plaggen. De flesta i vår ålder handlar ju på Gina Tricot, Monki, Zara, Topshop osv. Hur många brukar ni igentligen höra att de har handlat på Lindex?! Nu säger jag inte att allt i butiken är snyggt men de har faktist vissa guldkorn. Här har ni mina favoriter, perfekt att önska sig i julklapp?
Lindex Shop Online - Väska Lindex Shop Online - Byxa
Lindex Shop Online - Armband Lindex Shop Online - Klänning






 VLindex Shop Online - SkinnhandskarLindex Shop Online - Byxa

Nr 1. Väska 149:- Nr 2 Skinn byxor 399:- Nr 3 Armband 39.50:- Nr 4. Klänning 699:- Nr 5.Handskar 349:- Nr 6 Byxa 499:-.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte snyggt

2009-11-11 @ 21:55:25
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, eller hur!

2009-11-12 @ 08:54:20
Postat av: johanna djerf

den väskan har jag :D

2009-11-14 @ 19:09:23
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0