GODMORGON LÖRDAG

Harsovot så otroligt dåligt dessa nätter. Kan inte slappna av uten ligger och tänker på massa saker även när jag ska lägga mig och sova. Plus att min mage fortfarande krånglar. Jävla skit, den står rakt ut och igår ärkte jag att jag börjat få den när konstiga smaken i munnen som jag hade förut avmagsåret. Om det inte blir bättre om några dagar får jag väl boka en ny tid på vårdcentralen. Men jag hatar ju att vara där så jag går bara dit om det är k r i s och det är det inte än så länge iallafall. 
Nu ska jag åka ut och rida innan jobbet. Sen slutar jag jobba klockan 17 och då får vi se vad som hittas på. Men lungt blir det iallafall! 
Aja, ses snart igen babes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0