DAGENS PLUS EGO PIC









Tror det blir denna outfit idag till jobbet. Om jag inte ångrar mig. Har även sidbena som ni ser vilket inte händer ofta! Men idag fick jag lite tid över här hemma så jag passade på att testa lite nytt och ta lite kort :)
Min t-shirt är från Replay, byxor Acne, läppstift MUS färgen gate.

Nu ska jag äta lite mat sen ska jag åka ner till Cissis Skin And Beauty och köpa en ögon kräm från Decleor om de har någon. Hoppas! Dock svider det i plånboken men jag börjar ju få rynkor så det är bäst att vara ute i god tid!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha men gud, du har väl inga ryknor än heller!! du har ju jätte fin hy!:) jag har själv en nattkräm från decleor o den är grymt bra:) köper alla mina produkter på cissi´s! även om man inte har rynkor så är det ju i vilket fall bra att förebygga;)

2009-11-27 @ 16:22:36
Postat av: Emelie

Haha jo men jag börjar få rynkor! Kanske inte syns på korten men i verkligheten syns det :)

2009-11-27 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0