BLEV INGEN TÄVLING

God morgon!

Nu är klockan 10.30 och jag är redan hmma från stallet. Har redan ridit, mockat och allt. Ducktig jag är va? Ska snart åka och jobba med. Är inne på mitt 10-dagars pass. Skulle igentligen åkt till Mjölby och tävlat idag men vi avanmälde oss. Det är skit väder och hur jävla mycket starter som helst. Så vi struntade i det. Vitnos känndes ändå så fin när jag var i Björkvik så jag får ha kvar den känslan till nästa år när tävlingarna börjar!
Föressten så har Zigge en häst som stod på försälöjning för ca 1.5 år sedan kommit tillbaka till stallet. Åh jag är helt kär i honom. Man kan sncka om stor bebi då han är närmare 176 cm eller något. Dock så ska han alltid lägga sig ner och vila i hagen, mitt i leran:S Visst är han en sötnos?!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Klart man måste vila om man är en stor bebis, man har ju växtvärk :)

2009-11-23 @ 14:59:08
URL: http://pontussundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0