ÄNTLIGEN HELG!!!!!!!

Godkväll mina vänner!!

Kom precis hem från jobbet och har ätit lite gott hemma med min kära mor och far. Ska nu se idol. Dock ensam eftersom jag igentligen skulle se det med tjejerna men jag orkar verkligen inte åka in till stan igen. Har jobbat klart mitt jobb-maraton i 10 dagar i sträck så jag orkar inte röra en fena ikväll känner jag.
Jag köpte iallafall Decleors ögonkräm idag :) Dock kostade den 415 :- men det är fan värt det! Annsiktet är det första man ser och det ska ju följa med mig hela livet. Skulle vilja ha hela serien men det får bli senare när jag har lite mer pengar. Nu är det ju julklappar som ska köpas med.
I vilket fall så finns det en sida på nätet som säljer de stora märkena när det gäller hudvård och även andra saker som bland annat säljer just Decleor till MYCKET bättre pris! Ögon krämen som jag köpte kostade somsagt 415 :- i butik men på näten kostar den 299:-. Så om jag blir nöjd med denna så ska jag hädan efter beställa från den sidan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0