Som jag lovade, en dagens



Linne: Resteröds
Kjol: H&M
Skor: Wedins

Snart börjar Desperate Housewifes. Faan vad spännande! Det senaste programmet var ju as bra!
Föressten, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig i morgon kväll. Funtar på att ha kjol tilsammans med en mag tröja eller om jag ska köra på en klassisk tråkig klänning? Oh, hatar att inte ha något som är en "10 poängare". Men jag får väl ta någonting som redan finns i garderoben i morgon kväll. Får känna mig ful en kväll för sedan när lönen kommer har jag faktist bestämmt mig för att jag ska shoppa. Nästa månad ska jag unna mig saker som jag snålat med de andra månaderna. För jag är trött på att känna mig ful!! Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är allt annat än ful. Vacker är vad du är!

2009-05-19 @ 22:39:00
Postat av: Mattias

Du är allt annat än ful. Vacker är vad du är!

2009-05-19 @ 22:42:53
Postat av: Emelie

Haha, vad snäll du är. Tack så mycket :)

2009-05-20 @ 10:45:16
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0