ROBINSSON - SÅ JÄVLA DÅLIGT!!

Fy faaan säger jag bara. Jag var helt säker på att Jarmo skulle ta hem segern men nej, det gör den blonda kärringen!!! Så jävla dåligt. Hon var endast kvar för att hon var sämst och inte sågs som ett hot!
För övrigt tyver jag även att det borde ha vart tävlingen som avgjorde vem som skulle ha vunnit, inte att deltagarna skulle ha röstat. Fan vad jag hatar när det som borde vunnit förlorar!

Aja, nog med gnäll. Idag är jag ledig. Yeeeeyyy! Det blir att ligga hemma ett tag i bikini och sola, senare på dagen ska jag hoppträna eftersom jag ska debutera Vitnos på Vrf nästa vecka. Kanske även åker till Åby och kollar på finalen. Var där igår kväll och kollade med. Det var skit bra. Satt i VIP och åt kex med brie ost medan tävlingarna var igång :)

Skulle ladda upp lite bilder men datajävlen funkar inte just nu. Eller det fungerar inte på denna data rättare sagt! Vi ses senare ;)

Kommentarer
Postat av: picce

hålller helt me dig jävla kärring fan jarmo borde verkligen vunnit..

åå vill bara va ledig o åka ut till mamma o pappa o devil... =( hörs i veckan.. pussss

2009-06-01 @ 15:04:21
Postat av: emelie

åhh fan jag vill emd!! men nu ska det bli dåligt väder. vi hoppas på nästa vecka för då är jag ledig någon dag..

2009-06-01 @ 17:49:26
Postat av: picce

aa ja e me ledig ganska mkt nästa vecka... =)

2009-06-02 @ 10:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0