Rida rida ranka

Godförmiddag på er

Kom nyss hem från stallet. Är helt slut, har inte kunnat sova en blund i natt. Idag red jag Hilton nere på fältet i lite dressyr jobb. Öppna på volten och sluta på volten. Han var fin men tyckte det var jobbigt och protesterade lite. Han sparkade i luften så han sparkade till min skänkel. Haha snacka om att han måste vara ganska vig?!
Vitnos fick rida dressyr i ridhuset. Han känns mycket mycket bättre nu efter att jag dressyrtränade i förrgår. Världens skillnad. Det är så roligt att rida när man märker att det går framåt. Dock vet jag inte hur jag ska klara av att stå och jobba hela eftermiddagen..

Denna helg är jag ledig. Har inte riktigt bestämmt mig för vad jag ska göra. Blir lungt men tror jag hänger med syrran till Nykyrka när hon ska tävla.
Jusste, vet ni?? Vi har stått på kö lista för att få träna för Lotta Björe. Men aldrig fått någon plats. Igår ringde Jein och sa att hon hade en plats så syrran ska till Vikbolandet och träna för henne på måndag. Kan vara bra att få komma bort och träna någon gång ibland och höra vad någon annan tycker. Kul kul. Jag kanske hänger med och kollar om jag hinner.

Tyvärr har jag inga roliga kort att visa er än men vi ska ta lite kort på Hilton här i dagarna nu innan han läggs ut på annons. Så då ska jag även försöka ta några mera så ni får se.

Idag får vi se om min skjorta som jag har beställt har kommit. Hoppas, jag ska även visa er en ski skit snyggt Resteröds linne som vi har fått in! Kommer senare under dagen. Nu ska jag duscha. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0