Min hjärna går i 110km/h

Godkväll

Hur är det med er? Med mig är det inget vidare måste jag erkänna. Det som skulle vara en hemma kväll igår blev snarare en bar runda som slutade på Otten.
Först satt vi hemma hos mig och grillade och drack lite. Efter det blev det Trädgårn, in en sväng på Manesa, därefter Dehli och sedan ut.. Men jag hade faktist en toppen kväll! Kollade in på mitt konto förut. Det var ju inte lika roligt vill jag lova!! 1000 spänn på dricka och inträde. Jävla skit säger jag bara. Har värdlens ångest. Puh..
Tyvärr blev det inte så mycket roliga kort tagna men det är väl lungt?!



Här får ni även en bíld på Vitnos som jag tog alldeles nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0