HAHA Emelie kolla!!


Satt och kollade igenom bilderna på pappas data. Hittade denna bild på Emelie och mig. Haha! Gode gud, fan vad vi var små här. Det var den tiden vi var ute och festade varenda vecka och vi hade the time of our lifes. Kommer ni ihåg hur det var? Var nog precis fyllda 18 år här.. Längtar faktist tillbaka. Det enda livet kretsade kring var festande i princip. Man gick i skolan och sedan umgicks man man sina vänner och gjorde en hel del dumma saker. Haha ååhh jag vill uppleva det igen!
Jag ska verkligen börja leva dagen som det vore min sista. För att om 4 år kommer jag tycka samma sak om den tiden jag lever i nu. Såå, från och med nu ska jag ha roligt!! Ta bort alla negativa saker och bara leva. Leva livet så länge jag kan. När jag är pensionär vill jag kunna sitta och berätta för mina barnbarn hur roligt jag hade!
Ångra saker man har gjort eller inte gjort kan man alltid göra men det är så onödigt att älta i gammla saker. Det som är gjort är gjort och det går inte att göra någonting åt. Däremot ligger framtiden i dina händer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag men titta det var ju några år sen..

Min arm var ju inte smalare då precis.. HihiHi

2009-05-07 @ 19:57:38
Postat av: emme

Du är ju skit snygg!!!

2009-05-07 @ 20:43:48
Postat av: ouraka

verkligen supersnygg :) båda ni!

2009-05-08 @ 17:59:17
Postat av: Jenny

Emelie, du var visst snygg på den här bilden!!!!

2009-05-09 @ 11:35:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Emme

Jaa hon är grym på den här bilden!! O min hand ser inte alls ut som ett lillfinger mot armen. Det är väl snarare min hand som ser stor ut!?

2009-05-09 @ 14:12:05
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0