Godmorgon godmorgon

Undra vad fan jag gör uppe nu igentligen. Jag är ju ledig!! Börjar inte jobba förren på torsdag men känner mig ändå stressad.
Har suttit på nätet ett tag men verkar inte vara någon som är online. Åker väl ut och rider snart istället så jag slipper sitta hemma. Senare på dagen ska jag stjusa syrran till Vrf eftersom hon ska träna för Lotta Björe. Ska bli skit kul att få titta på. Helst hade jag ridit själv med men nu gick inte det men det kommer nog vara väldigt nyttigt att titta på också.
Jag ska köra transporten. Haha. Jag har bara kört 2 ggr i hela mitt liv men det ska nog gå bra, Vilja (syrrans häst) är ju världens snällaste.

För övrigt har jag ett enormt stort shopping behov. Fan fan fan vad jag vill shoppa!! De senaste månaderna har jag faktist, tro det eller ej, dragit ner på min shopping och börjat spara pengar. Det resulterar ju i att jag måste tänka igenom mina köp ordentligt, inte impuls shoppa som jag gjorde förut och inte köpa det man vill ha.
Det kanske låter hur lätt som helst och ni kanske tycker att jag verkar pantat i huvudet men det är mycket svårare än vad man tror! Jag har mått dåligt över det och känner mig ful hela tiden i princip. Men det är en vane sak, det är jag medveten om. Även om jag får lite abstinens ibland. Men det är faktist dags för mig att börja leva på detta vis eftersom jag snart ska flytta hemifrån osv och då inte kommer ha samma summor att röra mig med som jag hade för ett tag sedan.
Det är bara jag som har haft lyx tiden när jag jobbat, tjänat pengar och bott hemma.
Jag är iallafall stolt över mig själv att jag gjort framsteg! Jag har inte handlat alls mycket kläder, definitivt inga onödiga, ätit matlåda i princip VARJE dag, ställt mig på gratis parkering när jag jobbar och solat solarie under "happy hour" tiderna.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Bläää. Jag hatar att äta frukost. Skulle hellre äta en lagat måltid eller en panpizza som jag har fått dille på den senaste tiden. Humpf?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0