Bakis mitt i veckan

Det känns verkligen som det är söndag idag. Men det är ganska skönt att det bara är torsdag för då har man hela helgen kvar sen. Och då ska jag verkligen inte festa. Nu mera blir jag så jävla dålig dagen efter. Dock så är jag inte sängliggande i dag som jag brukar vara efter hårt festande. Tog det relativt lugnt igår (för att vara mig).
Först var vi hemma hos Maria och förfestade. Efter det tog vi taxi ner till Otten och var där resten av kvällen. Det var väldigt mycket folk och jag tycker absolut natt Ayla och de lyckades med kvällen! Det blev dock inte så många kort tagna men här har ni ett på¨mig och Linnea.


Nu ska jag åka ut en snabbis till stallet. Hästarna har en vilodag idag., Efter det ska jag och mamma åka ut till by och titta på tävlingarna eftersom både Vicktor och Johanna tävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0