Att vara ledig

Jag är såååå rastlös! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det finns verkligen ingenting att göra! Alltid när jag ska till jobbet önskar jag att jag vore ledig. Men nu när jag väl är ledig så tycker jag att det är tråkigt. Skulle åka till stallet och fördriva tiden lita grann förut. Tänkte rida Vitnos för Hilton fick vila idag. Tror ni att jag kunnde det eller?! Nix, Johanna och Victor är och tävlar idag med 8 hästar så de hade tagit med sig ALL utrustning. Fanns inte ett enda träns som jag kunnde ta eller sadel som passade. Och det gjorde ju dagen ännu tråkigare. Istället fick jag förse mig med att tvätta hans svans som förörvigt var pissgul. Och när jag skriver piss gul som menar jag verkligen piss gul. Fick schamponera den två gånger. Det blev bättre men om den ska bli riktigt vit måste jag hålla på så i ett par dagar.
Det är ju en fet nackdel med skimmlar. Dock älskar jag de när de är rena. Då är de fina.

Resten av dagen har jag ingen aning om hur jag ska fördriva. Funderar på att åka och sola. Tjejerna ska ut ikväll med. Skulle ockå vilja följa med men dels så ska jag hoppträna i morgon så jag vill vara pigg (blir dyngbakis bara jag tittar på sprit i princip) plus att jag ligger back som fan denna månad pengamässigt. Fan vad jag hatar att vara pank. Allting blir så tråkigt då. Och det hela blir ju inte bättre av att veta att det är 2 jävla veckor kvar tills lönen kommer.
Så för min del blir det hemma kväll med Robinson, film och Thai mat. Även trevligt sällskap såklart.

Föressten, är det någon av er som kan fixa bloggdesign? Jag har vart inne och skulle försöka själv men jag fattar noll. Någon som vill hjälpa mig?


Kommentarer
Postat av: angelica

Ja verkligen!! Ses vi ikväll förresten hos Djerf? :)

2009-05-09 @ 16:26:26
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: angelica

aa ja kunde ju läst ditt inlägg innan ja kommentera så skulle ja ju sett att du inte kom ikväll :p

2009-05-09 @ 16:28:06
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: emelie

Nej tyvärr kommer jag inte =/ Men hade mer än gärna velat!!! Men ni får festa utan mig!

2009-05-09 @ 18:55:27
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0