Att ta viktiga beslut..

Jag har hamnat i ett sådant läge att jag måste ta ett väldigt viktigt beslut. Detta är kanske det jobbigaste val jag har gjort i mitt liv.. Grät som en gris hela dagen igår och hela natten. Usch, detta är inget roligt alls.. Och det värsta av allt är att det är mitt beslut och ingen annans. Förut när man var mindre kunnde mamma och pappa säga vad de tyckte men nu är det verkligen upp till mig själv.
Känns som att allting är ett lotteri. Väljer man rätt så vinner man, annars förlorar man.
I morse när jag skulle sminka mig var mina ögonlock helt svullna av alla tårar. Nu väntar en hel vecka med jobb så det är bara att bita ihop. Det är dock inte så lätt att se glad ut och hjälpa kunder när man innerst inne bara vill dra täcket över huvudet och inte kliva upp ur sängen.
Fan fan fan. Jag var inte alls beredd på det här :( Och det känns ju inte bättre att jag vet att jag har en jobbigt tid framöver... Just nu är allting åt helvete..

Kommentarer
Postat av: ....

vadå?

2009-05-03 @ 20:15:43
Postat av: ....

vadå?

2009-05-03 @ 20:16:36
Postat av: johanna

vad har hänt?

2009-05-03 @ 20:46:04
Postat av: Loof

Det där låter ju inget vidare, hoppas att det löser sig på bästa sätt för dig i alla fall!

2009-05-03 @ 22:06:44
URL: http://loof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0