TIPS!

Godmorgon. Idag har jag vart uppe med tuppen (kan inte sova på morgonen). Det värsta är att både syrran och pappa ligger och sover, mamma är på jobbet. Det är helt knäpp tyst här hemma så jag vågar knappt sätta på tv:n. Ska låta de sova en stund till eftersom syrran var ute igår och pappa jobbade hela natten. Det känns helt sjukt att jag är den enda som är vaken för att i min familj tar vi ALDRIG sovmorgon. Om vi nu sover lite längre än vanligt är det till 09.00 typ.. Låter säkert lite lustigt för vissa av er hehe!

Jag har iallafall hittat en bra sida om man vill beställa hem snygga och billiga solglasögon. Nyfikna? Här har ni adressen;  www.coolshop.no

Nej, nu ska jag väl sitta och stirra in i väggen ett tag till innan jag slår på tv:n högt så att alla vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0