SHSLADJ!!!

Oh! Varför kan jag inte vara som alla andra ibland?! Jag blir så arg på mig själv att jag ADLRIG kan hålla käften. "Okej" om jag säger dumma saker till de som står mig nära men att jag gör det till andra när jag blir arg är INTE OK!

Jag tänker mig inte för. Jag kastar ur mig dumma saker som jag igentligen inte menar heller. Det är nästan det värsta. Varför i helvete måste jag vara så impulsiv!? Jag skämms för i helvete för mig själv och mitt beteende.
Men å andra sidan vill jag säga till om jag tycker någonting är fel. Men jag kanske får göra det på något annat sätt. Ett bättre sätt helt enkelt.

Usch, jag hatar den här känslan när jag vet att det är jag som har gjort fel! Dags att ta nya tag. Bäst att jag slutar grubbla, ingenting blir bättre av det.

Btw, snart kommer det upp kort på min och Vitnos första tävling :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0