OH MY GOD

Gud, jag har verkligen inte kunnat sova en blund i natt. Igår efter hoppträningen så ringde min mobil. Och det var några som ringde på Hiltons annons som ligger uppe på nätet nu. Jag fick PANIK! Det har vart npgra som hört av sig men endast via mail och frågat några små frågor. Men den här tjejen/familjen verkade vara väldigt intresserade så Hilton ska visas redan i morgon, söndag kväll!!
Fan fan fan... Jag vill inte! Han är min allra allra bästa vän :( Plus att jag ska rida honom på visningen så de får se honom innan tjejen provrider och jag kommer vara så jävla nervös att jag kommer glömma bort hur man rider lätt.
De lät iallafall väldigt trevliga på telefonen och tjejen lät överlycklig när jag ringde tillbaka och sa att de kunnde komma i morgon. För först ville de igentligen komma i dag. Men med tanke på att jag inte visste om jag skulle tävla idag så blev det i morgon.
Håll tummarna för mig i morgon.. Jag lär behöva det!

Idag blev det alltså ingen tävling på Eken. Vicktor och Pelle hade vart där med en häst igår och de sa att banan hade vart sviiin hal och att hästarna sjönk ner flera cm i gräset. Men det är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket det har regnat dessa dagar! Tråkigt bara.. Jag som hade sett fram emot att åka dit. Men det är inte värt att riskera att gå omkull eller någonting.


Min älsklings Hilton. För er som undrar så har jag köpt detta kort redan. Men har det utan text på en annan dator som för närvarande är pajj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0