IDAG HAR JAG FYNDAT

Åhhh vad glad jag är! Efter att ha vart i stallet heeela morgonen/förmiddagen så åkte jag in till stan för att äta lunch med Picce och Ouraka. Åt på thai som jag älskar. Sedan gick vi en sväng på stan och då säger Picce att de har 50 % på hela Bik Boks sortiment! Alltså det är inte riktigt min favorit butik normalt sätt men ska jag vara ärlig så tycker jag att de har snyggare kläder nu än vad de haft innan! Ett riktigt lyft. Men nu ska jag komma till saken. De har ju även lite från Miss Sixty och för några månader sedan hittade jag en jätte fin klänning som är perfekt att ha när man är utomlands och bara ska ut och äta på kvällen eller så. Jag var såå nära på att köpa den innan vi åkte till Miami men gjorde aldrig det eftersom jag tyckte att den var lite dyr.
Trodde självklart att den skulle vara slut när vi kom till Bik Bok men den fanns kvar i storlek S! YEEEEYYY!!
Självklart slog jag till och köpte den!!!

Normal pris 1200:-, jag köpte den för 600:- 

Fick även hem mina älskade Acne shorts som jag beställde. Färgen är "dusty yellow". Kostar 749:-.


Nu ska jag faktist yttligare en sväng till stan med syrran. Hon ska kolla på lite klänningar att ha under stundet veckan. Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0