GODKVÄLL

HEJ

Nu är jag här igen. Hann inte blogga något igår eftersom jag jobbade 9.00-19.15 och efter det tog jag en snabb fika med Emelie och Picce.
Nu har rean startat iallafall. Dock är det förhållandevis lungt nu när det är så fint väder ute.. Alltså jag skulle göra allt för att få åka ut och bada sådana här dagar! Jag har inte vart ute en enda dag det här året än! Tjejerna var och badade hemma hos Sofie idag. Gissa om jag var avundsjuk?! Ohh.. Men i morgon kväll är det en sak som är säker. Och det är att jag ska sola solarie efter jobbet! Kan fan inte visa mig ute annars nu när alla andra blir bruna.

Nu ska jag ringa ett viktigt samtal. Vi hörs i morgon. Föressten, ni missar väl inte program starten för real housewifes eller vad det nu heter? 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0