ÅRETS LÄNGSTA DAG

Och det känns.. Känns som denna dag har varat i evigheter. I morse hopptränade jag och Vitnos. Det gick bra, han är så fin. Dock höll jag på att flyga av två gånger i språnget bara för att han skjuter till så jävla dant! Jag var typ 50 cm ovanför sadeln och skrek i luften. Haha vilken syn... Jag måste lära mig att ta tag i hans man för en vacker dag kommer jag ligga på backen, så är det bara. Frågan är bara när. Hehe ;)
Hilton fick ridas en sväng i skogen med syrran och Vilja. Han drabbas så enormt mycket när det blir varmare ute. Han blir en helt annan häst! Från att ha vart stallets jobbigaste häst att rida ut på till att en nybörjare kan sitta upp på honom varma dagar som denna! På tisdag kommer iallafall tjejen som vart och provat honom 2 ggr och ska rida ut på honom i skogen. Sedan får vi se om det blir en till visning på honom nästa helg, en tjej från Gotland som är intresserad. Men det får vi se hur det blir med den saken. En sak i taget nu..

Föressten, i morgon börjar vi våran REA på D%Company! Sväng förbi så kanske ni hittar något fint, annars för att bara hälsa på mig kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0