TIPS

Vet ni vad? I helgen när jag var ute så passade jag på att köpa "bakis". Det är brustabletter som ska göra att man inte blir bakis dagen efter. Som alla minavänner vet så brukar jag festa ganska hårt när jag är ute och vaknar oftast upp dagen efter och knappt kan ta mig ur sängen.
Men när jag var i mat affären köpte jag dessa brus tabletter (jag hade ju inget att förlora liksom). Så i lördags natt när jag kom hem drack jag ett stort glas vatten med två tabletter i.
När jag vaknade i söndags var jag knappt NÅGOT bakis!!! Det är helt sjukt!! Det enda jag kännde var att jag var trött men inget annat.
Snacka om att jag komemr använda det varje gång jag går ut! Eller åtminstonde de kvällar jag vet att det komemr bli en hård kväll.
Så här ser den ut.. Kostar 50 kr..


Kommentarer
Postat av: anna

det kan nog vara något för mig ;)

2009-07-09 @ 16:33:34
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja, anna testa det. Jag lovar att jag kännde ingenting. Det gör att man kan festa flera dagar i rad ;P

2009-07-10 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0