SÅ JÄVLA ÄCKLIGA TJEJER DET FINNS

Alltså, ofta tycker ju vi tjejer att killar är dumma i huvudet som raggar hit och dit osv. Men det roliga är ju att det faktist finns tusen tjejer som är så jävla mycket värre än dessa killar!
Speciellt märker man vissa tjejer som har press på sig hemmifrån att hitta någon kille som har samma religion/kommer från samma land. Alltså OMG säger jag bara! De verkar fan kunna göra allt för att få en kille!!
Detta handlar inte om att jag tycker illa om några människor eller så men måste man vara som klister?! Sen vill jag även påpeka att det självklart inte är alla tjejer som är såhär. Jag säger bara vissa..

Svenska tjejer är ofta kallade horor för att vi festar ganska vilt osv.. MEN MEN MEN. De andra tjejerna då? De gör ju bara allting i smyg istället. Sitter på nätet och raggar killar för fullt, lägger upp "sexy pose" på sig själva och gör allt för att få en kille! Det äcklar mig så grovt mycket.
Jag säger bara en sak till dessa tjejer LUGNA NER ER DET ÄR PINSAMT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

avundsjuk på de andra tjejer som arber raggar upp lr?

2009-08-02 @ 17:44:37
Postat av: Emelie

Eller så är det du som är avundsjuk på mig /Primadonnan

2009-08-02 @ 23:25:06
Postat av: ouraka

pemme...kolla upp hennes ip nr..haha...:)



det handlar inte bara om det pemme, de som säger att "svenska" tjejer e horor beter sig exakt likadant. Osäkra människor....det finns horeri människor av allt.....

2009-08-03 @ 13:54:22
Postat av: Emelie

Haha Ouraka du är bäst! Hallå, hur länge är du hemma, när ska vi seees???

2009-08-03 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0