IT`S MY B-DAY

Godmiddag!

Har nyss kommit hem från stallet, jag och Vitnos dressyrtränade. Det gick väl OK men han har skrotat ihop lite i bakkärran och tappat lite bjudning nu när han har stått i två dagar och reds väldigt lungt förra veckan då det var så varmt ute.
I lördags var tjejena här på middag och sedan var det fest. Hade jätte roligt! Sedan gick vi till palace. Var länge sedan jag dansade så mycket faktist, de spelade grym music. Synd bara att Becca aldrig kom ut, hon ramlade utanför palace så efter det kunnde hon knappt gå så det blev taxi hem för hennes del. Haha usch jag tyckte så synd om henne!! Men vi tar igen det då det är hennes födelsedag, då är det väl min tur att rammla:P

Jag hade med mig kameran hela kvällen, blev dock inte så många bilder eftersom jag hade fullt upp hela kvällen. Sedan blev majoriteten av bilderna ap-fula. Men här har ni några!





Nu väntar jobb och sedan ikväll kommer släkten och ska fira mig! Pusss på er alla

Kommentarer
Postat av: picce

älskar emelies på den sista bilden haha så ful hahahahaha

2009-07-07 @ 12:42:57
Postat av: emelie

haha ja men då skulle du se de andra korten på¨mig och emelie

2009-07-07 @ 17:54:59
Postat av: rebecca

fula kort är inte okej.

2009-07-14 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0