HAR PRECIS NÄTSHOPPAT DESSA SKOR



Blev inte de jag visade er för några dagar sedan, de hade bara silver. Jag valde dessa eftersom det både är guld och silver så passar det till mer speciellt till min kavaj med guldnitar på som jag köpte när jag var i Stockholm. Det värsta är att de komme om sisudär 2-4 veckor. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, inte sant ;)

Nå, gårdagen då.. Blev jobb på dagen för att sedan åka ut till stallet och rida och göra Vitnos fin eftersom vi skulle ha tävlat i dag. Men icke sa nicke. Red på fältet och Vitnos var otroligt stark och det känndes inte alls som det ska göra dagen innan tävling plus att han fick ett litet skav av tränset på kinden typ som gjorde att jag inte skulle kunna ridit på det bett jag hade tänkt med eftersom det sitter och skaver precis där. Så det var bara att åka hem och avanmäla sig från tävlingen. Då var den kvällen förstörd trodde jag eftersom jag igentligen var bjuden till Anna som hade sin sommarfest på hennes land men när jag kom hem från stallet var klockan alldles för mycket för att åka ut dit, ingen av mina vänner skulle ut förutom Becca som såklart var party sugen så jag åkte hem till henne och efter det blev det utgång! :) Skulle gått till Hugo (vilket jag faktist var jävligt peppad på) men det var ALLDELES för lång kö i både vip:en och den vanliga så jag blev kvar på Palace.
Knäppte några bilder också.


Nu ska jag sova. Och vet ni vad? MIN SEMESTER HAR BÖRJAT YEEEYY!

Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

dom där skorna e jävliga lika skorna jag fick GRATIS när jag var på nelly.se festen på gotland, hahah ;)

2009-07-28 @ 22:49:02
Postat av: emelie

ÅH din jääävel!! fast mina kostade bara 300 med frakt och allt, rea you know ;)

2009-07-29 @ 10:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0