FÖRSTA DAGEN SOM 23 ÅR

Ja, det är helt sjukt att jag är 23 år! Jag känner mig ju som 18 fortfarande.
Jag hade en jätte bra helg/födelsedag. Jag har fått massor av fina presenter, tack så mycket allihopa! Allting passade förutom mina älsklingsridbyxor som jag fick av mamma och pappa så nu ska jag iväg till Travshopen innan jag börjar jobba och byta till st. S.
Denna vecka kommer bli ganska rolig tror jag. Min älskade vän Miriam kom hem till mig som en suprise igår och ringde på dörren (hon bor i norge annars)! Så ikväll ska jag träffa tjejerna och ta något att dricka på Världens Bar tror jag det blir. I morgon blir det hoppträning, torsdag ska jag på ansiktsbehandling och i helgen drar jag nog till Stockholm! Veckan efter det nlir det Falsterbo och Rebeckas födelsedags fest. Fan vad mycket party det blir denna månad.

Aja, jag ska hoppa in i duschen nu! Lägger upp bild senare eller i morgon på mina nya ridbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0