AAAAAAAAJJJJJJJ

Fan alltså! Att min mage aldrig kan bli bra :( Kommer ni ihåg för ca en månad sedan så trodde jag att jag fått magkatarr och åt tabletter mot det och så försvann det? I vilket fall så varade den lyckan inte mer än några veckor. Nu har samma skit kommit tillbaka fast värre. Min mage är så otroligt jävla svullen, magkramper och så känns det som om någon trycker mig på bröstet så att jag får svårt att andas. Detta kommer och går i attacker.
Idag började jag jobba kl 8.30 eftersom vi skulle fixa REAN men redan vid 14-tiden fick jag gå hem.. Då vill jag påpeka att jag har inte vart sjuk eller sjukanmält mig på ca 1.5 år! Så jag går inte hem för vad som helst inte!
Nu sitter jag hemma i morgonrock så inget sitter åt runt magen. Har även fått en tid hos läkaren på onsdag kl 9.15.
Mamma har tjatat länge på mig att jag ska gå dit och kolla vad det är men jag HATAR vårdcentralen och sjukhus. Men nu känner jag faktist själv att detta inte går längre, det är bättre att få hjälp och förhoppningsvis kan de säga vad det är.

Så med andra ord blev detta alltså en bajs dag för min del. Jag som ville make some money ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0