PUUUHHH

Ligger nerbäddad i min säng. Vaknade nyss, kollade på klockan och insåg att den redan är 16.00! Jag har sovit i flera timmar!! Men jag tror att jag behövde det. Mår inget vidare bra idag, känns som att jag nästa håller på att bli sjuk. Men peppar peppar så hoppas jag att jag klarar mig undan det. Skulle igentligen ha jobbat idag men eftersom jag jobbade åt Dan i lördags tog han min tid idag. Tror att det var bra så jag kan vila upp mig idag så jag mår bättre i morgon, förhoppningsvis :) Till och med pappa är hemma från jobbet för att han är sjuk vilket ALDRIG händer!

Aja, föressten så skulle jag gå in på Nelly.se för att klicka hem den svarta klänningen till nyår men vet ni vad?! DEN ÄR SLUT!!! Fan fan fan! Den finns ju på Asos.com med men jag vet inte om jag verkligen vågar beställa hem den därifrån eftersom de alltid är sena med leveranser... ÅH vad ska jag ta mig till? Tror ni att den hinner komma fram? Det står att det tar 4 arbetsdagar.. Igentligen ville jag ha nr 1 mest men eftersom den är slutsåld tror jag att det får bli den svarta! Tack till alla som skrev vilken ni tyckte iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin i allt så det blir nog bra vilket som! :)

Och tack för svaren när man frågar vart du köpt dina saker, beröm till dig som svara så fort! till skillnad från andra som bloggar som skiter i o svara..

Krya på dig nu! :)

2009-12-21 @ 16:59:48
Postat av: emelie

Klart man ska svara om någon frågar! Det tycker jag iallafall. Hatar när man skriver och undrar över något och bloggaren bara skiter i det. Man ska ta hand om sina läsare :)

2009-12-21 @ 17:01:55
Postat av: Emma foto m.m

ahh va synd :/

Jaa nae de är sant man vill ju int e riskera att inte ha nån istället :O Annars f¨år du beställa men även ha en reservköänning utifall att :P



2009-12-21 @ 17:11:15
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma foto m.m

hihi :)

2009-12-21 @ 17:26:37
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma foto m.m

jaa den va ruskigt snygg i alla fall :)!

2009-12-21 @ 17:27:01
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0