OUTFIT?!?!?!?

Oh, jag som alltid brukar vara ute i en jävla god tid när det gäller party outfits är inte det denna gång kan jag lova! Jag hade en plan i huvudet men då ville jag ha en jeans väst till. Och jag har sprungit runt hela stan och hittar inte en enda!!! Någon som vet vart man kan få tag i en snygg ljus jeans väst här i stan? PANIK!

Men det ska bli jävligt rolig och jag så sjukt taggad! Har bokat tid på Mist hos Giselle som ska sminka mig innan med. Funderar på en drastisk sotning. Det är ju "syndigt" som är kvällens tema på Otten men jag tror inte jag behöver klä mig så syndig. Är redan tillräckligt syndig :P
Vilka av er ska ut i morgon??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig förutom jeans västen? :)eftersom temat är syndigt så är det lite kul att veta, hoppas man får se en outfit imorn på det också! Du har så snygg stil!

2009-12-01 @ 21:40:06
Postat av: emleie

Självklart lägger jag upp en outfit bild sen!! Vet dock inte vad det blir än men hittar jag en snygg jeans väst kommer det bli perfekt ;)

2009-12-02 @ 07:07:27
Postat av: johanna djerf

jag vill också till otten :(

2009-12-02 @ 12:58:46
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0