OH MY LORD





Idag är jag ledig, ledig, ledig så jävla skönt! MEN tro inte att jag fick någon sovmorgon för det! Nejdå, vi har nämligen morgonmöte med en praktikant på centrum ledningen nu på morgonen. Kul... Eller inte... Hade gära skippat faktist och fått sova ut. Har haft väldigt ont i magsåret den sista tiden med. men nu är det som det är! Ska försöka hitta någon tid att sova middag istället så jag är pigg ikväll. Jag jobbar ju nämligen imorgon :S
Efter mötet ska jag iallafall gå en sista runda på stan för att se om jag hittar någon jeans väst och ev ta en sväng ut till ingelsta och kolla där. Annars får jag helt enkelt ha på mig något helt annat.
Ae, nu kanske jag ska försöka få i mig lite frukost (har så svårt att äta tidigt på morgonen). Men vi ses här senare :) LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0