JAG ÄR VILD OCH GALEN

Det blev en spontan utgång igår med. Och så kommer det bli Stockholm nu på onsdag med och sedan julfest med jobbet på lördag. Herre jävlar, det var länge sen jag festade så mycket. Men jag har ju lite att ta igen efter tävlingsäsongen då jag knappt var ute något.
Fick inte riktigt till någon bra outfit bild eftersom jag inte gjorde mig iordning hemma men jag hade på mig kavaj från H&M, paljett tights från H&M och transparant linne från Cheap Monday.







 

Tyvärr blev det inga mer kort som blev ok. Nu är jag så jävla bakis så jag bara vill att det ska bli måndag så jag kan vakna upp och må bra.. Man man får stå sitt kast! Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka lite synd om mig själv :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

din outfit var såå snygg i lördags emme!! inspirerad av Elin Kling? :) Haha, va kul vi hade. men vart försvann du när vi skulle käka pizza? haha..puss

2009-12-09 @ 09:08:17
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0