HUR FAN GICK DETTA TILL IGENTLIGEN!?



Åh vad jag är upprörd nu! Hur fan kunnde jag missa VicktoriaSecret visningen idag!?! Det är ju för fan förbjudet att missa den!! Jag har aldrig missat den förut!! Jag och Miriam åkte till Hageby grillen och åt hos Robert efter jobbet och satt där och snackade massa. Sen när vi ska hem kollar jag på mobilen och då ser jag att jag har flera missade samtal och sms från Emelie där hon skriver "du missat väl inte Vs visningen?". Ahhhhhhh, jodå jag missade halva visningen eftersom jag satt och åt en kebab tallrik!! Så jävla proffsigt!

Aja, jag antar att det visas en gång till annars får jag väl kolla på nätet. Tjejerna är ju inte liiite snygga direkt. Jag blir ju nästa lesbisk när jag tittar på visningen. Vilka jävla kroppar, vilket jävla hår och vilka jävla snygga outfits! Jag tror jag smäller av. Föressten så var jag och klippte mig i morse hos Caludia på Modeklipparna. Blev skit nöjd. Frächade bara upp lite grann och toppade håret. Sedan lockade hon till det lite grann :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Jag satt bänkad, hehe skitbra :D Så se till att pricka in när det visas igen (om det gör det) eller kolla på nätet.. :)



Jag har också varit o klippt mig idag, och fixat lite ny färg. underbart skönt!



Gott nytt år :)

2009-12-30 @ 22:53:17
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: korven

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccccccccckkkkk ja missa oxå! hade helt glömt bort att den va idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-31 @ 00:19:10
URL: http://annacorvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0