DEN OSMINKADE SANNINGEN



HÄR HAR NI MIG TOTAL OSMINKAD! Inte varje dag jag lägger upp sådana bilder. Men jag tycker det är viktigt att göra det med. Kom precis ut från dushen. Var i stallet tidigare och red ut med Johanna och hennes häst Ikaross (stavas?). Det var mysigt men hur kallt som helst vill jag lova! Har stått i dushen hur länge som helst nu så att jag skulle tina:P
Var även en sista sväng på stan och ute på Ingelsta för att se om jag hittade något till ikväll men nejdå. Fanns inte ett skit. Eller jo.. Jag hittar endel saker men inget som jag blev helt såld på. Och om jag inte blir det direkt köper jag det inte för då kommer jag inte använda det någon mer gång sen. Så det får bli något gammalt som jag har i garderoben. Funderar på min paljett kofta? Har inte riktigt bestämmt mig än! Får se hur sminkningen blir och klä mig efter det.
Nu ska jag blåsa håret, ska försöka ta kort sen på outfitten och sminkningen innan jag ker hemifrån men kan bli så att jag inte hinner eftersom jag och syrran ska sminka Johanna till kvällen :) Hon är här och tränar i stallet (bor igentligen i Nässjö) och har nyss fyllt 18 så vi ska ta med henne ut så hon får parta loss! :)
Aja, vi hörs här senare eller så ses vi i d i m m a n. Right?

Kommentarer
Postat av: Johanna

:) så himla taggad . Nu ska bonnkärringen släppa loss. ^^

2009-12-02 @ 18:15:36
Postat av: Caroline

Lika snygg utan smink!:)

2009-12-03 @ 02:35:44
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Modigt, fin utan smink med =)

2009-12-03 @ 12:52:27
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack :)

2009-12-03 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0