ÄNTLIGEN BÖRJAR JAG FÅ LITE JULKÄNSLA :)

Åhhh jag och Patrik stod faktist i lördags på jobbet och diskuterade att varken han eller jag fått en gnutta julkänsla i år. Sjukt tråkigt eftersom jag igentligen älskar julen. Men detta år har det faktist nästan kännts som att jag bara står och slår in presenter till alla kunder, istället för julklappar.. Jag missade lucia helt och hållet, såg inte ett enda lucia tåg och jag hade inte hört en enda jul låt förren idag. Men imorse när jag var ute i stallet och det var alldeles vitt på marken och i träden och nu har vi även tagit in granen här hemma och klätt den till lite jul musik så ÄNTLIGEN fick jag lite julkänsla i mig! :) Måste iallafall tillägga att vi har världens finaste julgran! Nästan som de som de har i New York, riktig maffig och tät. Lägg även märke till min bästa Totte som sitter så fint framför granen i sin röda fin scarf :)







Mysigt va?  



Kommentarer
Postat av: Miriam

åh!! totte har på sej fin-scarfen!! :) hihi

2009-12-21 @ 18:54:48
Postat av: Maja

Hej gummman m¨åste först säga jätte vacker e du:)



sen tänkte fråga jobbar stan på söndag 27/12??

2009-12-22 @ 10:30:25
Postat av: emelie

Hej! Tack så mkt :) Hm.. tror att du glömde ngt ord där men antar att du antingen undrar om jag jobbar eller om stan är öppet den 27:e. Stan är öppen mellan 12-16 och då jobbar jag :)

Föressten, vem Maya är det som frågar? Hehe.. aja, hoppas du fick svar på din frga iaf!! Kram!

2009-12-22 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0