AAAHHHH SHOPPING BEGÄR TILL MAX



Alltså ni anar inte vilket ENORMT shopping begär jag har! Det är helt sjukt, det enda jag tänker på är vad jag vill ha osv. ÅHHHH! Jag skrev ju för någon månad sedan att jag ville ha paljett leggings (silvriga) men de från Whyred kommer ju inte till butik förren efter nyår och jag vill ha de nu nu nu! Speciellt nu till Stockholm eller till julfesten med jobbet nästa vecka! Hittade dessa ovan från Net-a-porter.com men de kostar ju mellan 600-700 pund tror jag om jag inte minns fel. DÄRFÖR undrar jag, NÅGON AV ER SOM VET VART JAG KAN FÅ TAG I ETT PAR NÅGON ANNAN STANNS? GÄRNA LITE BILLIGARE!?!?!? Det måste vara silvriga...Inte svarta...

Kommentarer
Postat av: Ida

såg ett par på H&M i linköping idag. dock var dom silvriga med lite blåa och svarta paljetter längst ner vid foten. men dom var gryma!

2009-12-04 @ 23:19:47
Postat av: Anonym

JC i maxi har ett par silvriga leggins som ser lite ut som paljetter på!:) nåt liknande iaf

2009-12-04 @ 23:44:20
Postat av: Emelie

Åh tack så jätte mycket för tipsen!!!

2009-12-05 @ 07:56:35
Postat av: mikky

Det finns leggings med silvriga paljetter på H&M i stan, tror dom kosta 199 eller 249 :D hihi!

2009-12-11 @ 10:53:30
URL: http://mviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0