A NEW SHIRT BOYS AND GIRLS?



GODKVÄLL! Har precis ätit lite mat och nu lagt mig bekvämt i soffan med datorn i mitt knä. Är trött efter dagen. Var i stallet klockan 8.00 och red ut vitnos i minus 16 grader :S Efter det åkte jag på lägenhetsvisning men den var inget för mig :( Tyvärr.. Bara att leta vidare. OM någon av er vet någon eller kanske har en etta som ni ska säga upp så kontakta mig!! Aja, därefter åkte jag direkt till jobbet och slutade nu klockan 20.00.
Föressten så har jag köpt en ny jeans skjorta från märket Ljung som vi har i butiken. Och ja.. Det stämmer, de gör inga tjej kläder utan bara till kille men jag tyckte om den så mycket plus att jag tycker att den sitter bra så jag slog till :) Finns alltså att köpa i butiken för er som undrar. Ska jag vara ärlig så tycker jag att den passa lika bra på kille som på tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0