UPDATE

Var hos läkaren förut somsagt. Det gick bra! Jag tror att de hittade vad det var. Så nu fick jag ännu en till antibiotika kur. Är nu uppe i 10 tabletter om dagen, 5 morgon och 5 kväll. Så nu är det bara att bli frisk med andra ord och vänta på provsvaret ang. gluten.

Imorgon blir jag hemma. På fredag hoppas jag verkligen att jag kan jobba! Ni kommer väl och hälsar på mig då va? :) Hörde att vi har fått in lite nya kläder från Cheap Monday, både kille och tjej :) Hoppas hoppas att det är fina saker. Jag behöver verkligen shoppa.
 
Nu ska jag vila lite igen. Gör ont när jag sitter upp. Ha en toppen kväll mina vänner och för er som ska festa; HA DET SÅ JÄVLA ROLIGT OCH FESTA FÖR MIG MED! NÄSTA HELG ÄR JAG FIT FOR FIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0