TORSDAG

Hej bloggen!

Glömde att uppdatera igår, eller ja.. Igentligen glömde jag inte, jag har inte så mycket att skriva om. Det liksom händer inte så mycket saker i mitt liv. Men jag har iallafall blivit sjukskriven tills den 31/8 av läkaren. Idag när jag vaknade såg jag att jag hade fått massa utslag på kroppen! Gaaaaahhhh. ALltså ni fattar inte hur mycket jag äcklas av mig själv! Ringde sjukvårdsupplysningen direkt och de sa att jag skulle avsluta den medicin som jag fortfarande äter. 
Asså ärligt talat, jag har blivit mer sjuk av alla tabletter jag har ätit än vad jag var innan. 
Har fått så mycket biverkningar av alla mediciner. Flera st av de sällsynta med. Men nu är det över. Hoppas jag. 

Ridningen får jag lägga på hyllan idag med. Så jävla tråkigt. Nu på morgonen känner jag mig ganska bra i magen men så fort jag börjar röra på mig kommer det tillbaka. Kanske är dags att bli frisk nu en gång fö alla istället..

Dagens höjd punkt för mig idag blir att jag ska se Män som hatar kvinnor. Jag såg den aldrig på bio o jag har bokat den i video butiken idag bara för att de hyrs ut så snabbt annars. 

Vad gör ni en torsdag som denna??  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0