SOME CHEAP MONDAY BABY

Morron morron!

Gud jag skulle kunna ha sovit hur länge som helst idag. Det enda jag har gjort dessa dagar när jag har vart sjukskriven är och ha sovit! Jag har sovit iallafall fram till kl 9.00, sedan har jag sovit middag och gått och lagt mig relativt tidigt:S

Nu till det jag skulle visa er. Nämligen lite Ceap Monday brallor. Min personliga favorit är den helt utan slitningar (just nu ska väl tilläggas) men jag antar att de andra kommer bli väldigt populära så jag visar dom också.



Tyvärr har jag ingen aning om vi kommer att få in några av dessa i butiken men får vi inte det är det ju bara att åka upp till Stockholm. Så långt är det ju inte...
Nu ska jag äta min äckliga frukost. Skulle lika gärna kunna slippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0