SLAPPAR DAG

Ja, eftersom inte vädret är på min sida så skrittade jag först ut med Vicktor i morse på vitnos. Kom hem runt 11-tiden och efter det har jag bara legat hemma! Förflyttat mig mellan köket, soffan och datorn. Jag kan inte minnas sist när jag hade en sån här dag, det är helt sjukt!

Och vet ni vad? I morse när jag vaknade upp märkte jag att jag fått urinvägsinfektion. IGEN. Jag vet inte hur många gånger jag har haft det det senaste året och aldrig haft det innan dess.. Så nu sitter jag här med ett stort glas jävla tranbärs juice. Fy fan vad vidrigt det är! Men jag varvar iallafall med cintron vatten.
Får se sen om jag får mina blodprover denna vecka. Undrar verkligen om de visar något.. Jag har en känsla att de inte kommer göra det eftersom det antagligen är tarmarna.. Men man vet ju aldrig!

Föressten.. Är det någon som planerar att gå ut nästa helg av mina vänner??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0