PAKET PÅ POSTEN :)

Hallå hallå!

Idag fick jag hem mina skor som jag beställde för bara några dagar sedan! Fattar inte hur det kunnde gå så snabbt, ja mena det stod att det skulle ta 2-4 veckor och det har inte ens gått en vecka. Men mig gör det inget, ju snabbare desto bättre:) Här har ni bild på dom.


Visst var de snygga?! Jag älskar de även fast de är hur osköna som helst att gå i.. Vill man vara fin får man lida pin... De är något stora med men det funkar, jag kanske får inviga de på lördag om det nu blir utgång!

Idag har jag haft dressyrträning på morgonen. Därefter åkte jag in till stan och åt lunch med Jenny och Emelie. Ikväll ska Emelie och jag på bio. Vi ska se Johan Falk. Tror den är jävligt bra, jag älskar ju alla Beck och Wallander filmer.

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hej hej fina skorna va.. e dom från GoJane?

2009-08-07 @ 09:43:05
URL: http://valentinabinakaj.blogg.se/
Postat av: Emelie

Yes box det stämmer!

2009-08-07 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0