OKEJ JAG HAR INGET ATT GÖRA PANIIIIIK!

Fan vad jag hatar att vara "sjuk". Jag var hos läkaren förut iallafall och fick någon dunderkur att ta i 3 dagar, dubbla doser. Skönt. Det som inte var skönt var att jag var tvungen att ta ett till blondprov! Puh, ni som känner mig vet ju hur rädd jag är.
Men det gick OK. Kanske är bättre att inte veta sånt innan för då går jag bara och oroar mig långt i förväg.

Min dag har jag spenderat vid datorn och tv:n. Har inte ens kunnat rida :(

Bla bla bla... Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Det enda jag gör är att sitta och klaga! Men jag åker nog upp till Stockholm på Onsdag iallafall!

Nu ska jag väl förflytta mig till tv:n igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Måste bara fråga var du köpt dom där jeansshortsen. Skitsnygga verkligen! Hat toppen!/Emma

2009-08-10 @ 20:29:37
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2009-08-10 @ 22:33:11
Postat av: Anonym

Såg nämligen på en annan tjejs blogg, Jenny då du hade några snygga jeansshorts med slitningar. Undrar vart du köpt dom. var lite otydlig./E

2009-08-10 @ 22:42:56
Postat av: Emelie

Hm, menar du mina eller jennys jeans shorts??

2009-08-11 @ 08:47:10
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Anonym

På en av hennes bilder står du vid ett element. dom shortsen du hade på dig där menar jag. Vart har du köpt dom? Skiitsnygga!

2009-08-11 @ 12:25:53
Postat av: Emme

Jag köpte de när jag var i Miami för ett tag sedan! Men det finns liknande på Urban i stockholm vet jag.. Hoppas du hittar några :)

2009-08-11 @ 12:50:37
Postat av: Anonym

Tack:)

2009-08-11 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0