OHHHH

Ärligt talat jag döör snart! Jag mår sååå illa och har huvudvärk. Kudden känns som sten när jag ligger ner. Faan vad jag längtar tills nästa vecka då jag ska må bra!!!
Jag har till och med börjat titta på alla skit program som går på tv:n. Det säger väl en hel del?!

Jag har iallafall bestämt mig för att göra en radikal förendring i mitt liv. Eller, aa det är väl inte jag som har bestämmt det rätt upp och ner utan mer att jag måste.

Jag ska försöka ta det lugnare. När jag kommer hem ska jag slappna av och inhte gräva ner mig i saker som hänt under dagen.

Jag ska fokusera på det bra, inte det dåliga.

Jag ska ta tag i mitt liv och bestämma mig vad jag vill göra i framtiden.

Det finns så mycket saker som jag vill ändra på/förbättra.. Självklart ska jag fokusera allt jag bara kan på ridningen så jag och vitnos kan börja tävla på riktigt nästa år!! Men även ha en underbar höst. Försöka göra det bästa av den. Se till att ha kul och njuta helt enkelt :) INTE stressa ihjäl mig med andra ord..  Tror ni jag klarar det?  Jag ska iallafall göra mitt bästa. Punkt slut här tar detta kapitel slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0