OH MY LORD

What the fuck gör jag uppe såhär tidigt?! Jag har ju för i helvete sovmorgon!!! Jo... För att min älskade hund Totte har opererat ett av sina öron och har därför en stor tratt på sig över huvudet och han har gått ut och in i mitt rum hela natten och slagit i varenda dörr, hörn osv med tratten så jag har vaknat var enda gång.
Plus att jag känner mig kiss nödig hela jävla tiden. Jag som redan har druckit upp all tranbärs juice. Har nu gjort cintron vatten som jag ska dricka. Fy faan för att ha uringvägsinfektion alltså!

Idag då.. Då ska jag och Emelie åka och bada i Mårängen (för min del kanske det mestadels blir att sola), ska bli as skönt och ikväll ska jag nog hänga med syrran till uppsala och provrida en häst.

Nu ska jag gå ner och göra ägg mackor..........

Kommentarer
Postat av: johanna

Gick det bra för MAtilda? är Vilja tillsalu? Kram

2009-08-07 @ 20:35:02
Postat av: Emelie

Jo det gick helt OK men vet inte riktigt om det "klickade". Hon ska väl testa några fler tror jag.. Vet inte riktigt hur det blir med vilja men antagligen.. Har du köpt din än??

2009-08-08 @ 07:59:22
Postat av: johanna

Okej, ah det är svårt, viktigt å prova MASSOR!, det handlar jhju om endel pengar trotts allt. Ja jag har köpt min, och fått hem den också. ska till 99 % upp och hämta Norsken imorgon, kanske ses? Kram

2009-08-08 @ 20:57:36
Postat av: Emelie

Åh, fan vad roligt för dig!! Är den fin då? Kan du inte lägga upp kort på facebook?



VA ska han med bli din?! :) Guud vad roligt jag har ju alltid sagt att ni passar ihop!!

2009-08-09 @ 10:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0