LEJONET CHRISTIAN

Alltså gud vad jag har stor tjutit! Jag har sett detta video klipp tusen gånger men ändå kan jag inte rå för att jag blir så berörd.. De två killarna som tog hand om lejonet var nyss med på Oprah Winfreys (stavas?) show! De interjuvade dom och man fick se några klipp som aldrig tidigare visats..

Jag kan inte rå för att jag föredrar djur före människor, eller det kanske är fel att säga men de berör mig mycket mycket mer än vad människor gör. Djuren är så beroende av oss människor. Och många som inte har egna djur tror inte att djur är som männiksor, att de har olika personligheter, känslor osv.
Bara min hund bertyder allt för mig. Han älskar "sin" familj mest av allt och utan oss har han ingen. Därför är det extremt viktigt att vi bahandlar våra djur bra! En människa är mycket mer oberoende och klarar sig mycket bättre själv.

Aja, nog pratat om det.. Här får ni filmerna. Den första är ingen text på men man får se hur han lekte när man var liten. Den andra videon är den "vanliga". För er som inte sett den måste titta på båda! Ok?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR den.. Kan inte få nog av den..

2009-08-12 @ 22:25:54
Postat av: Emelie

Buhuu jag vet jag stört tjuter varje gång jag ser den :P

2009-08-13 @ 09:00:56
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0