HOPPTRÄNING

Godkväll :)

En svettig och dan Emelie sitter här nu. Kom precis innanför dörren. Har vart i stallet. Jag åkete med i lastbilen idag och hopptränade på NKF:s gräsbana. Det var jag, Viktor, Pelle, Lotte, Isabelle och någon annan kille som jag inte vet vad han heter.
Det gick faktist ganska bra. Förutom att han var stark som vanligt när han kommer bort. Men det är bara att träna och återigen träna. Nu har jag iallafall anmält mig till Skärlunda på lördag. Jag är ändå ledig så det är perfekt att åka dit och träna lite grann. Då ska jag försöka att sitta kvar i sadeln med :P

Nu är det iallafall ganska skönt att bara ha en häst. De andra är kvar i stallet och hopptränar de andra hästarna. Puh.. Klockan är ju sovdags snart, iallafall för en gammal kärring som mig hehe..

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch! Vi ses i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0